Paragnost Eddie & Consulenten

Het motief achter de reclamefolders

Het motief achter de reclamefoldersHet motief achter de reclamefolders, wel eens bij stilgestaan?. Wat heeft een reclamefolder te maken met spiritualiteit! Heel veel, spiritualiteit kent geen honger naar meer. Spiritualiteit leeft vanuit overvloed en zoekt niet naar overvloed.

Hoe vergaat het jou? Wanneer heb je het gevoel dat je gelukkig bent en wat heb je daarvoor nodig? Het is bekend dat de meeste vrouwen dolgraag willen shoppen. Ze kunnen zich daar enorm op verheugen.

De een gaat het liefste alleen, de ander plant shopdagen in met vriendinnen en bezoekt het liefst elke keer een andere plaats. De reden dat vrouwen houden van shoppen is dat ze dan heerlijk kunnen wegdromen, de zorgen achter zich kunnen laten. De blik is gericht op alles wat ze zien. Winkel in en winkel uit, snel van de een naar de ander en dan. Het hoofd kent geen zorgen.

Tassen vol, of juist helemaal niet. Ook hier is een reden voor. Diegenen die zichzelf omarmen en iets aanpassen, zijn direct verkocht en kopen het acuut. Diegene die zichzelf niet mooi vindt, zal veel minder snel overgaan tot een aankoop. Aan alles mankeert dan wel iets. We verzinnen er dan van alles bij.

Zit niet goed bij mijn buik, de jurk is qua kleur niets voor mij. Deze broek wil ik een maatje kleiner, en zo zijn we een dag heerlijk op pad. Waarbij de een alweer denkt aan de volgende keer en de ander bij zichzelf denkt. Nu even niet meer, er is toch niets leuks voor mij. Dat die dan vaak thuis komt met een paar schoenen, is een gegeven. Als je als vrouw je eigen zelfbeeld niet mooi vindt, kun je altijd een paar schoenen kopen, die zullen altijd bevallen namelijk, daar wijs je jezelf niet op af.

Shoppen is een vorm van honger stillen en de commercie speelt er heel slim op in. Niet alleen shoppen stilt onze honger, er zijn nog veel meer activiteiten op te noemen. De vraag is, waarom wil de mens zijn honger stillen. Met shoppen, met eten, met uitgaan, met van alles wat ons wordt aangeboden.

Wel eens bij stilgestaan, die stapel reclamefolders die we elke week nog steeds in de bus krijgen? Is dat nog wel van deze tijd, nu alles digitaal is? Je zou haast denken van niet, je kunt ook de reclames digitaal vinden en toch, er is over nagedacht over die stapel reclamefolders in zo’n verfrommeld plastic omhulsel.

Het is inspelen op het gemoed van de mens om vooral meer te willen kopen. Er zit een hele belangrijke reden achter, kijk, wij bieden jou dit aan. Hier kun je gewoonweg niet omheen, ze trekken je als het ware naar zich toe. En aangezien de mens de hele dag in een stand staat van het stillen van zijn honger, bestaan de reclamefolders in papiervorm nog steeds.

De honger naar meer wordt ons met de paplepel ingegoten. Als klein kind weet je al niet beter dan dat je iets nodig hebt om je honger mee te stillen. Zijn het geen snoepjes, koekjes, dan wel speelgoed. Samen met mama door de winkelstraat al die verleidingen zien en overal gaan de gedachten van de kleine uit naar wat die allemaal wel niet zou willen.

Het leven ziet er uit als een grote snoeptent, waarin we naar hartenlust kunnen graaien. Onszelf bevredigen met alles wat er te koop is. Daarom krijgen we nog steeds die reclamefolders in de bus, om ons vooral maar te blijven stimuleren en wakker te houden, dat we niet zonder al die rommel kunnen.

We putten geluk uit reclamefolders, een momentje voor jezelf op de bank, even heerlijk wegdromen. We worden wijsgemaakt dat spullen ons gelukkig maken. Daar is het hele leven op gebaseerd. En spirituele hulplijnen floreren hierdoor ook. Al die mensen die zich op een gegeven moment bedrogen voelen en het geluk zochten op de verkeerde plek.

Vroeg of laat komt iedereen er achter dat geluk niet zit in anderen en spullen, maar in jezelf. En als we daarachter komen, moeten we eerst alles kwijtraken inclusief onszelf. Dan zoeken we hulp bij mediums en paragnosten van Paragnost Eddie, omdat we geen idee hebben hoe we onszelf moeten redden. Klampen we ons lange tijd vast aan wat er niet meer is en dolgraag terug willen. Met name aan liefde, die dachten we te vinden bij een ander, maar dat was ook alleen maar het stillen van de honger.

Gelukkig weten online mediums en online paragnosten wel waar het geluk zit. Ze hebben menigeen het al vertelt en mee kunnen geven. Laat je niet verleiden dat het leven alleen maar bestaat uit het stillen van honger naar meer. Bel een top consulent van Paragnost Eddie die jou kan vertellen dat meer niet werkt en wat wel werkt.

Medium Claire